måndag 27 april 2009

Letar sovplats

Sitter här och letar efter boende tills vi ska åka till Piteå.

Det är ju bokat o klart i Piteå (eller hur Michaela???!! :) ) men jag funderar på att vi ska börja åka upp redan på torsdagen. Det blir så långt om man ska sitta o åka allt på fredagen. Det är inte så roligt att komma upp dit och vara helt slut. Kan tänka mej att det inte blir så mycket sömn den helgen.. så det räcker med att jag nog kommer att köra i ett svep på vägen hem.

Hur som helst, jag har hittat några ställen efter vägen som kanske blir aktuella.. frågan är ju bara hur långt jag ska (läs:orkar) åka. Antagligen blir det ett ställe i Lövånger och då har jag ju även kommit några mil ovanför Umeå.

Ja,ja.. det ordnar sej nog. Men tiden går fort så jag måste nog bestämma mej snart.

1 kommentar:

Annika sa...

En lååååång väg att åka. Jag hoppas att ni åker redan som idag, torsdag.
Kul att komma till Pite en tag!