torsdag 16 april 2009

Torsdag

Efter jobbet igår så åkte jag o R direkt till Säter o hälsade på fam Nilsson. Satt o fikade o snackade skit i flera timmar.. tänk vad tiden går fort när man har skoj.

Igår kväll kom äntligen min lilla prinsessa hem. Hon har varit i Kläppen med en kompis sen i söndags. Blev lite orolig när jag fick ett sms om att tjejerna skulle åka tåg hem själva!, men det gick bra! Tycker nog egentligen att hon är lite för liten att åka tåg själv... men ibland måste man ju inse att dom små håller på att bli stora.

Ikväll ska jag iväg på ett Dance Aerobic pass!! Känner att jag vill hitta på nåt skoj att göra och så tänkte jag åka o prova om det är nåt för mej.. röra på sej är ju aldrig fel. Linedancen slutar ju nästa vecka så därför kan jag passa på att göra lite annat.. när dansterminen är igång hinner man inte så mycket mer än bara linedance.

Fick även samtal från min uppfödare igår. Förhoppningsvis så kommer hon och hälsar på oss inom dom närmaste dagarna *håller tummarna*. Tycker alltid det är lika trevligt att träffa henne o hundarna. Vi kommer ju iof snart att träffas när vi ska till Piteå tillsammans, men jag håller ändå tummarna för att det även matchar en träff nu.

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Om Michaela kommer... Hälsa henne och ha det så trevligt ... Kram

Annika sa...

Duktiga tjejer som tar sig hem själva!
Säkert jättebra för självförtroendet att göra en sån sak!
Låter BRA med dance aerobics. Önskar att jag kunnat följa med :-)
Kramar!!