måndag 13 april 2009

Slut på påsken

Så var då sista dagen på den här ledigheten snart slut. Skulle lätt kunna vara ledig några dagar till.. men, det går ju inte.. jobbet väntar!

Idag har det varit urtrist väder med duggregn nästan hela dagen, men då har man fått desto mer gjort inne. Jag slänger o slänger o slänger så jag tycker inte jag borde ha nå saker kvar snart. Men det är så skönt att verkligen rensa ut en massa skit. Jag är trött på alla "bra-att-ha" grejer.

Min syster ringde och frågade om jag ville komma upp o fika!!? Det kan jag säga hör inte till vanligheterna.. oftast brukar hon ringa och fråga om det finns nå fika *haha*. Så jag var upp till henne o fick lite ananaspaj o te *mums*





Roxie o Diddi gillar oxå när det är varmt o sol ute. Roxie står o skäller vid dörren för hon vill att vi ska öppna den så hon får lägga sej på trappen o sola. Hon blir jättearg när vi stänger dörren *haha*

Nu är det dags för lite mat framför ett avsnitt av Prison Break. Har gjort en varsin sandwich åt oss.



Sen blir det väl en tidig kväll eftersom det är jobb imorgon *suck*

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Mums , vlket kvällsfika! Har själv ätit så mycket onyttigt skit i helgen så jag fick nöja mig med ett äpple ikväll, snyft ! //Kram