fredag 10 april 2009

Lite bilder

*GRRRRR* va arg jag är just nu!! Försöker överföra bilder från min mobil till datorn.. men det går inte??!! Alltså, det är ju den enklaste saken i världen, men jag får det inte att funka. Orkar heller inte gå så långt att ta fram instruktionsboken o kolla hur jag ska göra. Så jag får ta tag i det en annan dag.

Jag som hade tagit kort på min o hundarnas promenad nu på kvällen som jag tänkte lägga ut på bloggen. Egentligen var det inga speciella bilder utan jag skulle bara visa va dum jag var som inte tog på mej gummistövlar på promenaden *haha* Vissa partier var det ju som att gå i en bäck av vatten o lera... o jag hade gympadojjor!!!
Behöver jag säga att jag va blöt om fötterna??? Och hundarna var blöta o skitiga!!!
Men det hör väl våren till, den här geggiga perioden.

Igår fick vi ett jättefint besök utav påskharar



Både Roxie o Diddi funderade vad dom hade på sej :) E:s mamma U har sytt ihop påskharedräkter åt dom så dom var överlyckliga. Måste säga att jag blev imponerad av dräkterna, dom var ju superfina.... skulle nog aldrig ens komma på tanken att sätta mej o sy ihop något dylikt åt barnen (me not like to sy) så en ros till mamma U!!!!

Hararna har nog varit runt i alla husen här i byn och dom har fått ihop både en hel del pengar o godis.

Här är några bilder från dopet förra helgen















Nu hoppas jag att Milla tycker det är ok att jag lagt ut bilder på dom på min blogg?? Vill du att jag ska ta bort dom så gör jag det direkt, säg bara till.

Förresten, jag har ju glömt att önska alla en GLAD PÅSK!!!!!

2 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Fina bilder =)
Självklart är det ok!!!
KRAMAR å GLAD PÅSK!

Maritasblogg sa...

Märks att det är ett proffs bakom kameran :-) Jättefina bilder...

Glad Påsk ! / Kram