torsdag 2 april 2009

My ferrari is back

Igår var det dans igen, som vanligt. Men nu är det inte många gånger kvar innan vi har "sommarlov" och det ska blir riktigt skönt faktiskt. Men jag ska försöka åka på en hel del dans event i sommar, så jag får upp gnistan igen. Det är ju snart dags för en linedance kryssning och det kan ju bli skoj!

När jag åkte till dansen igår så hämtade jag upp min dator. Så när jag kom hem så fick jag ju lov att kolla lite vad som fanns kvar i den. Installerade mitt musikprogram och vet ni.. ALLA mina låtar fanns kvar!!! Jippi!!! Jag kände att jag skulle inte ha orkat sitta och ladda in låt efter låt en gång till.. fick ju göra det sist och det tar sån tid.
Men som tur är så har ju Lena oxå musik så det hade fått blivit en back up från henne om mina låtar hade försvunnit igen. Det är ju faktiskt himla bra när man vet att det finns en till som har all den musik man behöver... man kan säga att jag o Lena är i behov av varandra *haha*

Torsdag är det ju idag och det innebär städdag hemma hos oss. Inte världens roligaste dag precis, men det är sååå skönt att ha det städat o klart när det blir helg. Ska även iväg o fixa mina naglar på eftermiddagen, så lite lyx blev det den här dagen med.

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Nu sa du något ! Naglar !!! Jag plockade bort mina vid renoveringen och helt förträngt att jag ska fixa nya . Hög tid att prioritera det innan sommaren , eller hur !? / Kram

Lena sa...

Ja vad skulle jag göra utan DIG då? =) Det måste ha varit en lättnad när allt fungerade igen./Kram