söndag 24 augusti 2008

13 veckor


Idag blir ju våran lilla prinsessa 13 veckor.



I fredags vägde jag hundarna och Roxie vägde 2 kg och Diddi 1,9 kg. Det dröjer nog inte så många månader innan hon helt växt om Roxie.

Jag har varit ute och tagit lite bilder med våran nya kamera.. men herregud vilken djungel med alla knappar och inställnigar *haha* Jag vill ju helst bara trycka på On och sen ska det bara vara att knäppa och så ska det blir bra. Men riktigt så enkelt var det ju inte. Vi måste även skaffa ett till objektiv och en till blixt framöver.. någongång.









3 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Vet du? Jag körde på "Auto" i över ett halvår..... Funkar fint det oxå :)
Kram!

Pernilla sa...

Ha-Ha!! Ja, det kommer nog jag oxå att göra ett bra tag framöver. Bilderna blir ju fina iaf.
Kram

Annika sa...

Jättefina bilder HAR du iallafall tagit! Jag vet att det är så mkt att lära in när man har en ny kamera. Jagt kan väl bara en bråkdel av det min kamera kan göra. Tur att det finns "auto" iallafall. Men bilderna du har tagit är verkligen fina!!
Kram!!