lördag 9 augusti 2008

Lö´da

Alltså, jag vet inte alls vad jag är inne i för period just nu. Jag vill rensa i varje låda här hemma, putsa fönster (vissa fönster är inte putsade på typ 2-3år!!), med andra ord så springer jag runt med dammtrasan i handen mest hela tiden. Men det är väl bara att gilla läget och hänga med lixom.. det blir ju rent o fint iaf :)

På förmiddagen idag så var jag med mamma in till jobbet och hjälpte henne att städa. Hade med mej annanaspaj så städningen gick jättebra :)

Det åskade en liten sväng på eftermiddan´..o herregud va det small! Jag kan då inte minnas att jag nånsin har hört en sån smäll någongång. Jag hatar ju åska och T är ju så arg på mej för att jag överfört rädslan på barnen, speciellt E. Och det var ju himla lätt att låtsas som ingenting idag..*NOT* Jag säger bara, tur att inte jag eller barnen var ensamma hemma!

Nu har E tagit fram chips o dipp och laddat playstation med "buzz" så nu ska vi ha lite myskväll här hemma. Tänkte ett tag gå upp och våldgästa min syster som har kräftfest ikväll.. men jag tror vi skippar det. Förresten Angelica, våran inbjudan till festen måste ha kommit bort??!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du..... Ta med dig dammtrasan å kom hit vettja!!!
Jag kan baka nån muta *fniss*

KRAM KRAM!!!!