fredag 22 augusti 2008

Redan?

Men hallååå.. Är sommaren slut nu??? Fick vi inge´ mer sol och värme?? Ska det va så här??

Ja, frågorna är många och jag känner mer och mer att jag bor i fel land. Nu ska man sitta inne och uggla i mörkret i flera månader innan det blir ljust igen.
Visst, det var några dagar som var otroligt fina och varma i somras.. MEN räknar vi ihop det så blir det kanske max 4 veckor på ett år!! Året består av 52 veckor!!

Nu står det inte på förrän vi ska ut och halka på dessa jäkla isiga vägar i byarna som dom aldrig plogar eller sandar!!

Närå..jag är inte bitter *haha*

3 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Jag lovar att sända hem lite Sol till dalarna från Turkland !!

Kram

Anonym sa...

Bitter? Nä int' nå'.......
Kramis!

Annika sa...

Nä, jag vet...Jag kan verkligen förstå att du känner så. Jag hoppas iallafall att sommaren inte är slut hos er ännu.
Kram!!!