tisdag 5 augusti 2008

Jobbar

Internet krånglar hemma! Hur roligt är det då??! Det märks att man skapat ett beroende :) Men jag ska inte klaga, man får ju lite annat gjort där hemma. Just nu är jag inne i en rensningsperiod. Fy f-n va mycket "skit" man har samlat på sej under åren.. och var ska man göra av det? Skulle behöva stå på ett loppis och sälja lite, men T vägrar!!! och själv har jag ju ingen lust att stå där. Äh, det blir väl soptippen då.

Diddi sköter sej alldelens utmärkt på jobbet. Hon hänger i både örnonen och svansarna på Roxie o Nelly. Men dom är så snälla så dom säger ingenting.. dom förstår nog att hon är liten och inte förstår bättre.

Jag vägde Diddi igår och hon vägde 1,6 kg. Roxie väger 2,0 kg. Det står nog inte på innan Diddi växt ikapp lilla Roxie.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Loppis det låter som något för er, hihi men jag ska säga dig att det är riktigt roligt. Prova vetja. Man kan oxå hyra en hylla på vissa ställen.
Kram

Anonym sa...

Här är en till som skulle behöva åka på loppis, jisses vad skit vi har!!!!

Hur går det med lillfisen då? Måste kika förbi och klappa lite :)

Kram!