söndag 3 augusti 2008

Sista dagen

Men vart tog dessa 3 semesterveckor vägen? Måste ju i alla fall säga att jag haft en himla tur med vädret. Just nu regnar det ju så då är det lite lättare att börja jobba igen.

Festivalen jag var på var så skoj. Jag träffade massor med gamla vänner som jag inte träffar allt för ofta. Vi satt backstage mest hela tiden och snacka skit och drack vin. Ja, det blev nog alldelens för mycket vin för min del!! Tänk, jag trodde man blev förståndigare med åren.. men det märkte jag inte av *haha*. Men jag hade superskoj och det är ju huvudsaken.

Idag kände jag mej äntligen som människa igen och hade massor med energi. Så jag åkte till köpis och köpte nya gardiner och lite annat smått o gott. Sen åkte jag hem och putsade fönster o bytte gardiner, ja i alla fall i ett rum :)

Mina älskade vovvar har oxå fått sej en rengöring idag. Båda är alldelens nyduschade o fina nu. Diddi var jätteduktig, hon tyckte hårblåsen var lite läskig,men med lite korv så fixade hon det. Hon verkar kunna göra precis allt om hon får lite korv *haha* Vi gjorde även en lite promenad i skogen idag och Diddi var alldelens överlycklig. Hon skuttade runt som en tok och ville hela tiden bita i Roxies svans.

Nä, nu ska jag softa lite i soffan innan det är läggdags.

1 kommentar:

Morran sa...

hehe...jasså du...du kan tillstå att du kan bli lite bäääkis;-P