fredag 29 augusti 2008

T.G.I.F

YES, äntligen Fredag igen. Känner mej så trött så det ska bli skönt med en ledig helg. Har inte så väldigt mycket inplanerat heller. T är borta så jag och barnen får klara oss själva, som om det skulle vara nåt problem *haha*

I morgon ska jag åka till min mormor och fika en sväng, hon har fyllt 89 år i veckan och det måste ju firas. Vi har även kräftskiva i byn och lekdag för barnen, men kräftskivan kan ju inte jag gå på i år... eller ja, man vet ju aldig om jag smiter ifrån barnen en stund under kvällen.

Oj, nu ringde dom från skolan.. måste åka och hämta E på en gång!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det härligt med fredagar!

Men vad hände med E? Ingen dum sjuka eller flera olyckor nu!!!

KRAMAR!

Annika sa...

MYCKET skönt! Nu är det lördagmorgon och det är bra det med. Dessutom är det Labor Day i US på måndag så då är vi också lediga...SEN börjar skolan, och allvaret.
Hoppas du har en jätteskön helg!!

Kram!