söndag 17 augusti 2008

Love my friends..

Fick ett sms i natt från Detroit, USA.
- Hey Girl! Sorry you missed my show tonight. Hope to see you next time /Travis



Ja, vad säger man.. snälla (läs: jävla retstickor!!) vänner man har :)

Annars har jag mest bara målat hela helgen. Håller på att måla panelen i köket och hallen. Man tror ju när man börjar att det ska gå så snabbt.. men allt tar sån tid. Sen ska man ju laga mat och fika (mycket viktigt!!!) mitt i allt oxå. Men, det blir bra när det blir klart.

Jag har en otrolig längtan "home" to the US just nu. Det kommer i perioder sånt där. Men jag skulle behöva åka dit och handla lite nya kläder, schampoo, smink och lite annat smått o gott. Jag vägrar köpa en shampoo flaska här för 300:- när jag vet att den kostar 70-80:- i USA. Och inte nog med det så ska jag ju ha balsam oxå och då blir det ju 600:- här och max 150:- där. Näää.. jag vägrar!!!! Ja, jag vet.. nu tänker ni att *herregud, tänker hon inte på att resan dit kostar oxå* JO, visst gör jag det, men det är värt varenda krona!!!!!

Nä, back to the painting.

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Tack Tack.
Håller helt med dig om att det man blir sur över prisskillnaden på allt man handlar ,här jämfört med USA.

Kram

Anonym sa...

Nemen vilket läckert namn "Travis" undrar just om Diddis pappa är lika begåvad ;) *skratt*

Förstår att du längtar tillbaka, speciellt efter att ha sett filmklippet!

Sköt om er!
Många Kramar Michaela & pappisgänget