tisdag 18 november 2008

Filmtajm

Har precis kollat 2 avsnitt på Prison Break med R. Det är sååå jäkla bra!! Jag följde ju serien med spänning på tv:n förut, men insåg att det här med att följa serier är inte min grej. Gillar inte att vara "uppbokad" på kvällarna.

Så jag har köpt boxarna och nu har även R börjat kolla. Även om vi fortfarande är på avsnitt jag redan sett så sitter jag och vrider mej i soffan av spänning! Och nåt mer positivt med dvd boxen är ju att man slipper all denna reklam!

Idag var vi till stallet som vanligt. Men dom var bara 2 stycker som red i dag, vilket E tyckte var jättebra för då fick hon ju verkligen massor med uppmärksamhet och hjälp. Men ridfröken kom sen och sa att E skulle få byta grupp, så från och med nästa vecka så rider hon på måndagar istället.

1 kommentar:

Annika sa...

Så himla kul med tv-serier boxar tycker jag!! Älskar dom!
PB tittar inte jag på, men det är ett av Peters älsklingsprogram.
Kram!