lördag 15 november 2008

Lördan´

Eftersom jag gick upp så tidigt i morse så passade jag på att baka lite. Jag gjorde 2 morotslimpor och blåbärsbullar med dinkelmjöl.



Sen åkte jag och mamma en sväng till ÖB och nån ny blomsteraffär som öppnat bredvid och även Dollarstore. Men jag handlade ingenting..känner att jag är lite snål nu eftersom jag snart ska åka till USA och shoppa :)

När vi kom hem fick vi ju lov att provsmaka dom där blåbärsbullarna och dom var jättegoda. Kommer absolut göra dom fler gånger. Efter fikat så tog vi en lång promenad med vovvarna i skogen.

Tycker jag har fått en hel del gjort idag! Men i morgon tänker jag ta sovmorgon :)

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

sov så gott !!! Har du receptet på dessa bullar ?? Prövar gärna !! Kram

Anonym sa...

Men nu tror jag det slagit runt! Jisses vad du bakar å grejar! Är det nån bi-effekt av pulverdiet? *fniss*
KRAMAR!