onsdag 5 november 2008

Forever young!!

Vi har ju inte många dagar på oss i Orlando när vi åker dit. Men jag håller på att funderar ut lite vad vi ska göra (mer än att shoppa!). Mässan är ju i 3 dagar så då kan man ju inte ge sej ut på så långa äventyr. Men jag föreslog till min syster att vi skulle dra till Tampa och gå på Bush Garden och åka lite berg-och dalbanor.



Vet ni vad hon sägar då?!

- Usch, jag vet inte om jag vågar åka såna där längre.
- VA?! Skojja ru´? Vi som har åkt massa olika varianter av rollercoaster genom åren.
- Jaaaa, jag har nog blivit för gammal för såna där... vet inte om jag törs...
- Tssssssss.....

HAHAHA!! Jag får väl använda henne som väskhållare eller nåt då när jag åker alla roliga rollercoasters..... I love it!!

2 kommentarer:

Annika sa...

är ni på väg till USA igen?
KUL!

HAHA, jag förstår din syster, men så är jag en fegis också!!

Kram!

Maritasblogg sa...

Ha det så kul "Over There " , du vet ju att jag också har detta land som favorit.

Men det säger jag dig att, fy faan för ALLA berg och dalbanor. Jag kände skräcken vrida runt i magen bara av att se filmen. " over my dead body " att jag skulle åka dessa.. aldrig // kram