onsdag 26 november 2008

Hurtbulle

Jag har ju börjat med en promenad varje morgon när jag kommer till jobbet. Åker till jobbet en halvtimmen innan jag börjar och så går jag en sväng. Men mina små bebisar är bra roliga.. dom springer och gömmer sej när jag tar fram täckena!!! Dom tycker inte jag är riktigt klok som ska ut och gå så tidigt!! *haha*

Dom längtar nog tills matte blivit "normal" igen..

Det gör nog mina barn oxå.. dom är lite trötta på mina sallader och mina nya nyttiga prova-på recept *haha*

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Hurra för glöd och gnista innan jul , att göra något åt det man är missnöjd med ! Jag försöker med små mått mätt , men kanske jag kan inspireras av dig // Kram Marita

Annika sa...

YESS!! Good for you, en morgon powerwalk är aldrig fel!
Ser så skönt ut med er snö också!!
Kram!