torsdag 15 januari 2009

Award



Oj va glad jag blev!! Jag fick den här fina awarden från Milla *TACK*

Idag blev det en vända ner till Arlanda för att hämta hem familjen P. Dom har varit i Indonesien i 5 veckor och tyckte det var vääääldigt kallt här hemma när vi gick till bilen :)

Idag är det tredje dagen på rad jag bakar matbröd! Jag hann t o m göra en laddning tekakaor igår innan dansen... jag som knappt brukar hinna fixa mat på onsdagar. Men det var inte min tur att ta utlärningen igår, det var kanske det som gjorde att jag inte var lika stressad. Men nästa vecka är det min tur och vet ni.. jag vet redan vilken dans jag ska lära ut. Tror inte det någonsin hänt under alla 10 år jag dansat *haha* Jag brukar vara expert på att sitta timmarna innan dansen och försöka bestämma mej för vilken dans jag ska ta. Inte undra på att jag knappt hunnit laga mat innan :/

Nu är det dags för ett träningspass innan det blir te och nybakade rågkrossbröd :)

Inga kommentarer: