söndag 18 januari 2009

Bio

Ett biobesök blev det idag. Jag o Lena gick på filmen Australia.


Den var 2.45 tim lång och tanken slog ju en utifall om man skulle orka sitta still där så länge.



Men filmen var så otroligt bra så man tänkte inte alls på tiden. Har ni inte sett filmen än, så gör det!! Det var nog en av dom bättre filmer jag sett på länge... det blev båda skratt o tårar kan jag säga..

Igår tillbringade jag hela eftermiddagen på en bänk i en gymnastiksal. E hade basket match. Det var deras första match, så alla hade nog en del fjärilar i magen innan det satte igång. Dom var jätteduktiga, tyvärr så blev dom det förlorande laget... men alla tyckte det var jättekul och längtar redan till nästa match :)

3 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Håller helt med dig, filmen var underbar // Kram

Annika sa...

Ok, jag har så undrat över denna film. Den går inte kvar på biograferna i US längre, och den fick så ljummen kritik. Men nu har jag läst så många blogginlägg skrivna av folk som älskar filmen. Jag ska se den, men det får bli på dvd.
KRAM!!

Anonym sa...

Å jag vill se den igen. Den var såå bra, speciellt Mr Drover. Det finns mycket att se just nu på bio så snart är det dax igen.
Tack för sällskapet!
Kram