tisdag 13 januari 2009

Helgen

I lördags hade vi en sån där mysdag jag o E. Vi gjorde inget speciellt på hela dagen, bara slökollade lite på tv o datorn. Sen mot kvällen gick vi upp till syster på födelsedagskalas. Fika i massor, sånt gillar vi!!

I söndags tog jag med Diddi på ett valpparty. Det var välbehövligt kan jag säga! Hon satt som tjuren Ferdinand under en stol nästan hela tiden. Vi försökte locka ut henne men hon ville inte komma fram. Kom det någon annan valp fram till henne då började hon morra och visa tänderna mot dom. Så dom tyckte hon var urtrist :)
Men efter en timme ungefär då kom hon fram mitt på golvet och satt sej i E knä. Så lite framsteg gjorde vi iaf... men vi måste absolut åka dit nästa gång oxå. Lite tråkigt när hon är så där, men vi får väl hoppas det går över.

Igår började ridningen för E, hon har ju bytt grupp nu så det blir på måndagar istället. Den här gruppen har kommit lite längre än E med det går jättebra för henne.

2 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Jag har nåt åt dig i min blogg =)
KRAM!

Maritasblogg sa...

Hallå ,Ja, ibland förstår man sig inte på dom små liven , våra små hundar. men du har ju brudar och dom är ju lite speciella, det är ju därför jag valt det lättare könet ,( lättare i hundvärlden iallafall ) / kram