torsdag 1 januari 2009

Nyårsafton

Nytt år och nya tag. Jag hoppas att 2009 kommer att bli ett bra år.. men det tror jag. Det blir ju inte heller bättre än vad man gör det till..

Kvällen igår tillbringade vi som sagt hemma hos M&D. Men fasen va kallt det var när vi åkte dit och hem med för den delen. Vi tog 4-hjulingen men vi tänkte nog aldrig på att det skulle vara så kallt :) Kvällen var mycket trevlig, som vanligt.

Vi hade gjort det lite enklare för oss alla, vi tog med oss en varsin paj och det reslulterade ju i att maten var fixad på nolltid. Sånt gillar jag!



Till dessert så hade M gjort i ordning en suveränt god frusen hallonkaka. *mums*





Barnen spelade Wii under kvällen, men vi kunde ju inte hålla oss därifrån heller :) Det är ju såååå skoj!





Det gäller ju att hålla tungan rätt i munnen.....





... och även följa med i svängarna!





Tolvslaget närmar sej och det är dags för raketerna.





Och champange att skåla med







Hur trevligt man än har så är det ju så att festen har sitt slut. Klockan blir mycket och man måste inse att det kommer en morgondag....



... medans en del aldrig inser det!! Är´e fest så är´e :)

3 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Det ser ut som ni hade det trevligt =)
Sista bilden är ju snygg!
KRAM!

Annika sa...

Vad kul att se bilder från er nyårsafton!
Var det Mario Kart ni spelade? DET är skitsvårt tycker jag.
Knytis är bäst. Så körde vi också på nyårsafton.
God fortsättning!!

Anonym sa...

*Pekar på Camillas kommentar*
Klart den är scnygg! De e ju jag:P
Kul blogginlägg!
KRAM