måndag 5 januari 2009

New Look

Som ni ser så har jag fixat lite här! *host host*

Men det förstod ni nog på en gång att detta fixar inte jag själv...näää!! precis... utan Milla hade jag aldrig fixat det. *TACK*

Idag skjutsade jag E till bästisen M och då blev jag bjuden på fika *me like*. Diddi fick oxå följa med, men herregud... hon måste verkligen träffa-hundar-tränas. Hon satt innaför dörren där och morrade o skällde åt dom andra hundarna i över en timme. Sen tog vi in henne lite längre in i huset och då började hon väl röra på sej lite.. men ville inte att någon annan hund skulle komma mot henne.. det var såååå läskigt. Vi var där i några timmar och man märkte ju skillnad under tiden.. men hon behöver absolut träffa andra hundar, för så där löjlig kan man ju inte vara.
Så nu ska jag åka hem till Milla o fika minst en gång i veckan framöver *haha*

När vi kom hem så ville min syster att vi skulle gå en promenad, så jag o Diddi följde med. Roxie fick vara hemma.. hon kan inte vara ute i kylan. Igår när hon var ut o kissade så blev hon som förlamad, hon kom nästan inte upp för trappen när hon skulle in. Så det är nog bäst för henne att hon stannar i värmen.

Nu ska jag äta lite kinamat som T har varit o hämtat. Det var T tur att laga mat idag :)

4 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Vad duktig du är =)

Köldkramp hos våra små fyrbenta är inte skoj..... Det kan få bli liiite varmare snart tycker jag.

Visst! Fika, fika, fika så ska du se att det blir ordning på Diddi ;)
KRAM!

Maritasblogg sa...

Har ni jättekallt nere i falun. Här är det -5 men ska bli kallare , ner mot -20 senare i veckan. Ska inte tala om för någon i min familj hur en del av din familj fixar sin middag . Ingen bra idé men säkert gott:-) kram

Anonym sa...

Synd för er att inte T gjorde sin paradrätt ist för att köpa hämtmat ;)

// Petra

Annika sa...

Hey, SNYGGT!
Jag vill göra om på min sida också, men jag är totalt tappad bakom en vagn vad gäller sånt pyssel :-)
Det här var jättesnyggt!!
Kram!