torsdag 25 oktober 2007

Gilla läget

Det spelade ingen roll hur mycket jag höll mina tummar :(
Det gick inte att rädda något ur min dator. Jag blir så arg när jag tänker på hur slarvig jag varit med säkerhetskopior.. men jag känner att det är åndå inget att gå och funder på. Jag får inte tillbaka mina kort iaf.. det är bara att "gilla läget".

Han håller på och installerar en ny hårddisk nu men då hade det dykt upp ett nytt problem!! Som om inte detta är nog?! Det var nåt med cd/dvd brännaren.. den ville inte läsa skivan riktigt.. å, va matt jag blir!

I går hade vi dans och det är ju tur att Lena har en dator med musik i som vi kan använda på kursen.. annars hade det blivit problem :/ Kände mej ganska förvirrad på dansen igår men jag förklarade varför och dom hade överseende med mej *tack*

Det känns som man har en tuff tid framför sej nu. Det är bara utgifter och utgifter.. dels det här med datorn, sen ska man handla julklappar och så måste jag ha nya vinterdäck. Vi hade -5 grader här i morse så det står väl inte på förrän det är halt på vägarna. *suck*

1 kommentar:

Annika sa...

Fy för den snåle vad tråkigt, Pernilla!!! FY så surt...Hur många bilder förlorade du??? Ska absolut bli duktigare på att bränna av mina bilder på cd alt.hårddisk...