tisdag 2 oktober 2007

Mums-Mums

Alltså.. jag har fått mani på mums-mums :D


Jag tycker det är sååå gott till kaffe. Det brukar slinka med en förpackning när jag handlar frukostmackor till jobbet. Personalen på macken blir alldelens förvånade när jag inte inte köper det och undrar om jag går på diet :/

Innan man vet namn på personer så brukar man ju namnge dom efter vad man förknippar dom med.. kan tex vara "klumpfot" för hon har så klumpiga skor på sej, o s v... dom på macken kallar mej alltså MUMS-MUMSAN!!! :/
Hur kul e´de då???? Nu kommer mums-mumsan... nääää.. jag ska nog börja köpa bananer på den macken och mums-mums någon annanstans..

2 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

*haha*
Klumpfot - VEM kan det vara.....?

Kram på dig Mums-Mumsan!

Annika sa...

Ah men det är inte så kul att bli kallad bananen heller :-))

Mums-mums är så himla gott!!!! Jag älskar dom. Man kan köpa dom på IKEA här, tyvärr är dom inte alltid så färska som dom bör vara...