måndag 29 oktober 2007

Helgen

Fördelen med att vara datorlös är ju att man får en massa annat gjort *haha* Äsch, nu överdrev jag.. så himla mycket annat får jag inte gjort. Men däremot har jag kollat mer på tv än vad jag brukar göra :)

Vi har ju 2 datorer till men när man har 2 barn så är dom ju upptagna nästan hela tiden och dom tycker jag är såååå jobbig när jag vill låna den ibland.

I lördags var jag till Tierp på linedance. Det var en liten FUN-FUN tävling och jag var domare. Det var en jättetrevlig tillställning och så är det ju alltid skoj att träffa alla dansare. Det var länge sen jag åkte på något event så det var länge sedan jag träffade många av dom.. så det var på tiden :)

Söndagen var väldigt trist tycker jag. Det var grått och trist ute hela dagen. Så vi gjorde en liten tur upp till Insjön och gick på Claes Ohlson... nja, inte min favvo affär precis men T gillar den. Va in en sväng på Lager 70 som ligger bredvid och sen åkte vi över Sågmyra hem så vi gick in på Lager 157 oxå. Men det måste jag säga är en konstig affär :/ Har varit där typ 4 ggr nu men hittar aldrig något. En del som går där har sina vagnar fulla med kläder och jag går alltid tomhänt.. men dom har helt enkelt inte något i min smak.

Det är ju lov den här veckan i skolorna och det gäller även dansen. Jätteskönt faktiskt.
E åkte till farmor i går kväll och ska nog sova där till i morgon. R är hos sin pappa. Så vi har det alldelens tyst hemma jag och T :) Eller det förstås, vi har ju våran lilla bebis Roxie hemma som alltid ska sitta i mitten och t o m ligga i mitten i sängen nu när inte E är hemma och puttar bort henne :)

Inga kommentarer: