söndag 14 oktober 2007

Helgen

Showen med "lord of the dance" var jättebra! Vilket fotarbete!!! Många av låtarna dom spelar har vi ju olika danser till på linedancen.. men vi har lååååååångt ifrån samma fotarbete :D Det var verkligen mäktigt att se dom.

Igår fick jag bara lov att ta tag i utsidan av huset. Så nu är dom flesta blommorna borta och löven likaså.. ja, iaf tillfälligt.. det är ju fler löv på träden som vill ner ser jag *suck*

Mamma kom hit en sväng på kvällen och vi gick en promme med Roxie. Jag hade tänkt åka och träna agility idag men det blev inte så, synd nog. Efter promenaden så fikade vi *me like* Jag hade gjort en annanaspaj som vi smaskade på.

Nu ska jag fixa lite här hemma och sen ska jag iväg på dans i eftermiddag på Cozmoz. Det är jag och Lena som har dansen idag så jag måste åka dit i tid....

Inga kommentarer: