torsdag 4 oktober 2007

Promenad

Tiden bara rinner iväg.. det är knappt så man hinner med :)

Nu har jag packat inför resan till Sundsvall och premiär utställningen i morgon. E är ledig från skolan så hon följer med till jobbet i några timmar på förmiddagen, sen åker vi.

Idag mot kvällningen så gick vi en promenad med vovvarna. Vi tog med oss kaffe och smörgås och gick upp på berget och fikade.. jättemysigt!




Samtidigt som jag sitter här och skriver i bloggen har jag tv:n på och kollar på Efterlyst.. fy 17 va mycket skit som händer!! Man blir ju riktigt mörkrädd när man kollar på det där programmet :/

Nä, nu måste jag gå och lägga mej, det blir en intensiv helg så jag behöver varje timme sömn jag kan få :)

Håll tummarna nu då!!!!

3 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

LYCKA TILL I HELGEN!!!!!
Kramar!!!

Anonym sa...

Heja Roxie!!! Hoppas du får ren dom svarta tassarna!

Annika sa...

Du har fullt upp, som vanligt!
Hoppas det går bra nu i helgen...
Kram!