torsdag 11 oktober 2007

Lite snö kom det idag.. men det var ingenting som låg kvar på marken, dom tur är.
Jag är ingen vinter människa. Eller jo, jag vill ha snö till jul men sen efter nyår kan det försvinna. Jag bor nog i fel land :)

Lena har precis åkt hem. Vi har setat i cirka 3 timmar och gjort en danslista tills på söndag. Det var inte det lättaste då vi hade massor med barn som sprang fram och tillbaka medans vi försökte dansa.. men vi knåpade ihop en i alla fall och det får bli som det blir. Jag tror inte dom som dansar bryr sej lika mycket som vi gör i vilken ordning danserna kommer.. ibland ska man inte tänka så mycket :/

I morgon ska jag och Lena åka till Gävle och kolla på Lord of the DanceDet ska bli skoj. Men jag är så himla trött efter dom senaste hektiska helgerna jag haft så helst skulle jag ha velat vara hemma och mysa i soffan. Men tids nog kommer väl en sån helg framöver...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir nog kul! Det var jätte bra när vi kollade på det förra året eller när det var...

Annika sa...

Det blir nog jättekul! det är ju mäktigt!