lördag 20 oktober 2007

Lördag

I dag tänkte jag att jag skulle städa och greja så mycket. Men tydligen ska jag inte tänka så mycket.. för det blev nästan inget gjort idag. Eller jo, jag har bakat lite, tvättat och städat men jag har bara varit och "duttat" i allting. Påbörjade projekt i hela huset just nu :/ Men jag har en tavla som jag fått av Milla som det står: "Dammtussar är ett bevis på att någon gjort något roligare" Det tycker jag är så bra!! Jag brukar kolla på den och nicka instämmande... va fasen gör det om man har lite damm i hörnen!!!

E leker med M idag, dom har lekt hela dagen och hon ska sova kvar här. Dom leker så bra tillsammans så jag har knappt märkt av dom på hela dagen, det är skönt tycker jag.

Min syster var här alldelens nyss och klippte R och E. Det är så bra att hon klipper dom *TACK* skulle man gå till en riktig frisör skulle man ju blir ruinerad!!

Nu har jag laddat rumsbordet med chips, morötter, dipp, smågodis och en iskall Corona... så inte klagar jag inte :)

Inga kommentarer: