fredag 4 januari 2008

Fredag

Äntligen fredag! Även om arbetsveckan har varit kort, endast 3 dagar, så är jag helt slut. Måste vara detta mörker som är hela tiden!!!!

I helgen ska jag plocka undan julgranen.. den barrar som en tok!!!!!
Så nu ska den ut!!

Alla ljusstakar försvinner nog oxå i helgen.. visst, det är jättemysigt att ha dom i fönstret, men jag känner att jag är trött på julen nu. Men jag är så jobbig när jag ska plocka i hop saker för jag kommer alltid på att jag vill ha nåt nytt..typ nya gardiner, nya blommor eller nya dukar o s v... så jag tror jag ska ta mej en sväng till kuplen lite senare :) Kanske hittar jag även på någon present åt min syster som fyller år nästa vecka... men klockan hon önskar sej för 110000:- kan hon ju glömma!! å soffan.. å sadeln.. å kameran.. å allt faktiskt. Det enda som fastande i min hjärna från hennes önskelista var hårsnoddar *haha*

Nu måste jag fixa lite mat så jag hinner åka iväg sen

2 kommentarer:

Annika sa...

Det är skönt, men jobbigt, att ner julen. Jag gjorde mityt igår...pust....Huset känns både trist och fräscht på samma ggn. man inspireras att köpa lite nytt och vårligt!!

Anonym sa...

Haha, määh, det var det värsta!