onsdag 2 januari 2008

Strumpliv..

Alltså, dessa strumpor blir jag inte klok på!
Hur kan det komma sej att den ena strumpan försvinner??? Nere i mitt torkrum har jag ett streck med massor med strumpor som tappat sin partner. Jag brukar tänka att dom kommer väl fram så småningom..men näää.

Att barnens strumpor försvinner lite då och då kan jag väl ha lite mer förståelse för men att mina försvinner det fattar jag inte! Det är ju jag som lägger mina strumpor i smutskorgen... det är jag som bär ner tvättkorgen.. det är jag som stoppar in tvätten i maskinen.. det är jag som hänger tvätten.
Ändå försvinner det en strumpa!!!!


Jag fattar ingenting.. men lever sitt eget liv, det gör dom!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag känner igen det där... Jag har ett gäng med strumpor här med som har villat bort sig i mitt LILLA hus!! Spårlöst försvunna... Kanske någon som samlar och har smygit sig in på natten och hämtat dom?

Annika sa...

Visst är det konstigt!
Precis samma sak här...Fattar noll...

Anonym sa...

Det är Staffan Westerberg som hittat hem till dig och gör om dem till Lillå Stor strumpa fattar du väl! :)
Han e här med nästan jämt...fattar inte att den karln inte kan skaffa sig ett liv!