tisdag 22 januari 2008

Höga höjder

Alltså, på youtube kan man fördriva tiden hur länge som helst. Finns ju massor med tokiga, roliga och hemska filmer att kolla på.

Jag hittade en film med den rollercoasten som jag, min syster o pappa åkte när vi var i las vegas för några år sedan. Vi visste inte vad vi köpt biljett till men jag kan säga att vi höll på att svimma när vi såg vad vi skulle göra!!!!



Nja, det här med höjder är inte min grej. Man ser inte på filmen hur högt det egentligen är!! Jag älskar att åka rollercoasters, men inte på utsidan av Stratosphare :D
Det finns ju inte bara rollercoaster där uppe....





Gissa om jag är sugen på att åka till las vegas igen. Det var jättelänge sen, tror det var 2004 sist. Hittade en film med lite poolview från hotellet Mirage som jag bott på flera gånger när jag varit där.. tyvärr är det lite dåligt filmat, men bättre än ingenting



Längtar tills jag ska åka iväg med familjen till Californien ... LA, San Diego, San Fransisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas, Grand Canyon .. ja, vi har ett fullspäckat schema när vi åker :D

But I need money, money, money

1 kommentar:

SweFlo sa...

Hej och tack för besöket! Jag var i Las Vegas sis 2004 också! Vi gifte oss där 1998, en kul stad! Jag åkte någon sorts grej där man sköt rakt upp i luften, högst upp på Startosphere, kommer inte ihåg vad det hette, men det var ju en upplevelse... Ha en bra dag!