tisdag 15 januari 2008

Träff

Ja, nog blev det en speciell dag igår allt...

På eftermiddagen hade jag o Lena bestämt träff för vi skulle gå in och lyssna lite om tatueringar. Först tänkte vi "banga".. tänkte gå förbi dörren och strunta i det hela.. men vi gick in och det kom en kille och mötte oss direkt så vi kunde lixom inte smita ut igen :) Vi pratade en stund och diskuterade våra önskemål.
Sen öppnades en dörr o Bond (thailändaren som jag åkte med på kryssning i nov) kom ut och så började jag prata med han och han skulle rita upp det jag vill ha.. du kan komma hit om 2 timmar igen så gör vi den direkt!!!!!
-VA?! Direkt?? Idag??!?? Shit!!
-Yes no problem.. you can come back 3 o´clock and the tattoo will take about 2 hour to do.
-*tystnad* Shit!! Today??.....whhiiiiii.. Ok!!

Vi bestämde att både jag o Lena skulle komma dit kl 3 så skulle han först göra på mej och sen på henne. Vi gick därifrån i halv dvala kan jag säga.. herregud, ska vi verkligen?! Det gör ju så ont... :/

Så jag åkte hem en sväng och kollade hur det var med barnen efter avåkningen i morse. E åkte buss hem men hon kom ju aldrig... ringde fritids, ingen E.. T åkte till skolan o kollade o hämtade R, men ingen E. Så han åkte den vägen bussen ska åka och såg att dom fastnat där dom höll på att bärga bussen från i morse. Puh, skönt att hon kom till rätta.. man blir ju jättenervös när inte barnen kommer hem!!!

Åkte tillbaka in till stan för att göra min tatuering. När jag kom dit och fick se det han ritat upp blev jag lugn.... han hade förstått mej precis och då kände jag att det här fixar jag :)

Det tog 2 tim o 15 min att göra min tatuering som jag har på benet. Men SHIT alltså va ont det gjorde!!!! I början tyckte jag det gick riktigt bra, men sen gjorde det till och med ont när han tvättade med papper :/
Men, ska man vara fin så får man lida pin.. så det var bara att bita ihop och andas djupa andetag. Här är resultatet...



Jag är jättenöjd och har jätteont :D

1 kommentar:

m i l l a h . s e sa...

Tjuuuuusigt!!!!
Nu har du ju mer än mig juh! *haha*
Kram!