fredag 18 januari 2008

Är blondiner dumma??

Kellie Pickler, såg jag första gången på American Idol för ett tag sen. På något vis så fastnade jag för henne direkt. Man fick följa med henne till hennes hem i North Carolina där hon bodde med sin morfar. Hennes pappa sitter i fängelset och mamman lämnade henne hos morfar när hon var 2 år. Jag ska erkänna att tårarna rann på mina kinder när hon berättade.
Hon har skrivit en låt om just saknaden efter sin mamma och även den gör att tårarna rinner...



MEN så får man se detta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



VAD SÄGER MAN???? Jag finner inga ord...

Men på nåt sätt så gillar jag henne ändå :D

1 kommentar:

Annika sa...

Kellie Pickler var med i American Idol för ngra säsonger sen och gjorde genast intryck av att vara "blåst", men hon har ju blivit rätt stor ändå inom countryn. Hon klarade sig rätt långt i Idol också.
Men nog skrattade folk åt henne. Frågan är hur mkt hon spelar på det också...
Kramis!!