tisdag 22 april 2008

ögonen går i kors

Idag är jag suuuper trött!!
Har varit på dans x-ning i helgen och gick o la oss 6 på morgonen och upp igen halv 10. Hur konstigt det än låter så dansar vi fram till kl 5, sen äter vi frukost och går o lägger oss. När man talar om det för en som inte dansar så skakar dom lite på huvudet och frågar hur mycket vi dricker för att klara av det.. svaret är: Vatten,masor med vatten!!
MEN, nu ska jag ju vara ärlig.. just denna resa så provsmakade jag o Lena alla möjliga olika färger på drinkarna i baren.
Förr om åren så klev man ju inte av dansgolvet nåt när man åkte, men nu kännner jag inte alls ett lika behov av att dansa. Jag ser detta mer som en social grej. Hur som helst så hade vi jätteskoj.

Nu känner man då att våren o värmen är på väg. Idag har det varit toppenväder och ganska varmt, ca 15 grader. Jag måste nog ta reda på när agilityn börjar igen, tycker det borde blir dags nu. Ska bli kul att komma igång igen, både för mej o Roxie.

Nu är det soffan framför tv:n som gäller

Inga kommentarer: