torsdag 17 april 2008

Tillbaka till verkligheten

Jaha, så var man tillbaka i verkligheten igen då. Ingen mer IHOP fukost, inga ribs, inga sugarbabes.. snyft, men det är väl bara att ladda tills nästa gång då.

Resan hem gick bra. Tror faktiskt jag somnade lite på flyget från Chicago, jag brukar ju aldrig somna men den resan gick ovanligt fort så jag måste ha slumrat till lite. Det var nog inte dumt alls att åka hem så där på kvällen för man var ju verkligen supertrött. Bytet i Köpenhamn gick oxå bra, mamma var väldigt orolig att inte väskorna skulle hinna med det snabba bytet, men dom kom åkande så fint på bandet allihopa.

Det var jätteskönt att komma hem till familjen, det är ju alltid jobbigt att lämna dom. Roxie blev överlycklig över hennes nya piiip leksak..den ser ut som som en munk :)

Måste jobba lite nu, men ska kolla mina bilder sen när jag kommer hem. Ska försöka lägga ut några här oxå :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Welcome home :)
KRAM!

Cecilia sa...

Känner igen det där med att aldrig sova.Har sovit en enda gång av alla ggr jag har flygit.

Annika sa...

OCH inte jag heller...KAN inte sova på plan. Det är för obekvämt. Avundas alla som sover...