tisdag 15 april 2008

Slut

Tänk vad tiden går fort när man har skoj. I morgon åker vi in till Chicago för hemfärd. Men planet går inte förrän kl 22.00 så vi har en hel dag kvar :) Vi vet inte riktigt vad vi ska göra, kanske besöker vi ett mall som ligger ganska nära flygplatsen.
Känns inte roligt alls när jag tänker på morgondagen för att flyga är inte skoj. Vi ska ju mellanlanda i Köpenhamn oxå och det gör ju inte saken bättre.. gillar direktflyg bättre.. men eftersom detta är en gratisresa för mej så fick jag ju ta dom platser dom hade på sas.

Har köpt nya gympaskor som jag gick i idag och självklart fick jag skavsår. Fick lov att åka och leta reda på plåster nu pån kvällen och då hittade jag en affär jag inte varit i förut, Meijer hette den. Det var ungefär som Wal-Mart men med lite annat sortiment.. alltid roligt när man hittar något nytt :)
Appropå nytt, så såg jag röda bananer där??!! Det har jag aldrig sett eller hört talas om tidigare...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan ni inte ta med er lite finväder hem oxå?!
KRAMAR!

Annika sa...

Nej att flyga är inte kul, håller med. man blir så trött och kan inte sova för det är ju så obekvämt.
Önskar er en riktigt fin flygresa hem imorrn! Skönt att planet går så sent.