torsdag 24 april 2008

Våren är här

SOOOOL har vi haft nu i flera dagar. Det är man ju inte precis bortskämd med. Idag hade jag till och med shorts o linne på mej när jag tvättade min bil. Härligt!!!
Men säg nåt bra som varar länge.. en kallfront är på väg in till helgen. Typiskt.. vi som tänkte inviga grillen på lördag. Men vi grillar ändå, varesej solen skiner eller inte!

Kvällsprommen är ju oxå nåt man gör med glädje nu när det är fint väder. Vi gick en ganska lång promme igår kväll i skogen. Stackars Roxie som är så liten fick verkligen parera o hoppa mellan buskar o träd. Men hon var helt överlycklig!!




2 kommentarer:

Annika sa...

Skönt ändå att våren äntligen är på ingång!!
TROR jag hittat svaret på din trädfråga ang det lila trädet som växer så ymningt i östra USA....Kolla den här länken:
http://www.landscape-america.com/landscapes/trees/eastern_redbud.html

Eastern Redbud...Visst kan det vara den du menar?

Michaela Larsson sa...

Jag passade på att sno era bilder på Roxie! Hon ser verkligen super fin ut! Hoppas att ni hade det trevligt i USA!
Kramar