onsdag 9 april 2008

Tisdag

Gissa om frukosten var god i morse!! Jag riktigt njöt när jag åt :)

Vi åkte sen vidare ner förbi Indianapolis, där hann vi även springa in på ett mall. Vi är ju lite shopping sugna i början.. man vill ju handla så mycket!! Sprang även igenom ett Wal-Mart och där fanns det en frisör som sålde shampoo jättebilligt. Jag blev både glad och upprörd för i fredags köpte jag ett shampoo hemma som min frisör rekomenderade för 290:-. Idag hittade jag precis lika för 11.50 USD, vilket är ca 70 spänn!!!!!!! VA?! Det är ju inte klokt!!

Vi åkte vidare genom Louisville, KY. Där stannade vi ingenting (det finns ju ett Six Flags här men mamma ville inte berg o dal banor.. va? de som är så skoj!!) utan åkte direkt till Lexington där vi nu bor på ett Holiday Inn.

I morgon ska vi åka mot Chattanooga, så det blir en hel del bilåkande då med :)

Just ja.. man brukar ju prata väder oxå... Idag blev det varmare o varmare ju mer söderut vi åkte. Det slutade med ca 76 farenheit och det var såååå skönt för oss stelfrusna nordbor :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

74 f?? Och det är på svenska? *fniss*

..... googlade lite å hittade en omvandlare :)
http://www.algonet.se/~peogan/wxcalcny.html
Fick det till 24*c
AVIS! Här har vi SNÖ!!!
Shoppa loss ni, här hemma får vi handla duuuuuuurt!
KRAM!!!

Annika sa...

KUL att läsa om er road trip genom USA!! Är det du som kör?
KUL att ni är i TN nu!!
Imorrn ska det visst bli soligt varmt och skönt även i Wash!!! 70 grader---ca 20!!! NAJS!!!