fredag 23 maj 2008

Norrut

Sitter just nu på hotellet i Sundsvall. Vi åkte upp direkt när vi slutade jobbet idag. Jag vet inte vad det är, men jag gillar att åka norrut i Sverige. Oftast när man har semester så åker man söderut. Stockholm och Göteborg är ju klassiska semestermål. Jag har tänkt i flera år att vi ska b ila uppåt men det har inte blivit av.. kanske i sommar. Jag tror en sommar vid Pite´havsbad är helt ok. Men, nu är vi i alla fall i Sundsvall. Vi stannade och fikade lite efter vägen på en jättefin rastplats.







Det är första gången Roxie ska bo på ett hotell. Hon går runt här inne i rummet och vet inte riktigt vart hon ska ta vägen. Vi har precis varit ute på "natt-kiss-rundan" så nu ska vi ta och krypa ner i sängen, jag o Roxie :)

I morgon ska nog få träffa Roxies släktingar. Det längtar vi efter!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är konstigt att det är så, att man hellre åker söder ut. Jag är precis lika dan.

Hoppas att det går bra för er på utställningen, håller tummarna.

Kramar.

Anonym sa...

LYCKA TILL IDAG!!!!
Vi håller alla tummar å tassar!
KRAMAR!

Supermamsen Green World sa...

SUNDSVALL ÄR EN KANONSTAD ..

KRAMIS SUPERMAMSEN