söndag 11 maj 2008

Helgen

Jodå, jag har varit ute och sprungit!! Faktiskt 3 morgonar i rad nu :)

I fredags när kl ringde 5.30 så funderade jag om det här verkligen var mänskligt.. men jag snörade på mej springskorna och sprang ut. E följde oxå med!! Hon sa medans vi joggade iväg att - mamma, det här är ju hel puckat!! Springa mitt i natten!! *haha* Jo visst kändes det lite "puckat" att vara ute före 6 en morgon.. men samtidigt så otroligt skönt. Solen sken från en klarblå himmel och fåglarna kvittrade.. så det var helt underbart.

Det var ju lika fint väder hela helgen så jag har tagit mej en runda varje morgon.. men nu vet jag inte hur jag ska göra i morgon bitti. Det blir ju så där toktidigt igen.. och så regnar det lite nu (märker ni att undanflykterna börjar komma nu).. men jag ska försöka hålla igång det här.

Helgen för övrigt har varit lugn. Har setat i solen och läst och haft det såå skönt. I dag hade jag en Mary Kay visning här hemma och det var jättetrevligt. Jag har ju användt såna produkter ett tag nu och är jättenöjd. Bokade även in att ha en smink visning med produkterna om några veckor. Ska bli intressant och se om man kan få några sminktips.

Lena stannade kvar efter visningen och vi gjorde danslistan tills på onsdag. Skönt att ha den klar.. men jag vet inte om vi la ner så mycket "feeling" i den.. men den får duga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi la definitivt inte ner någon ``kärlek´´ i den alls, själv hade jag bara Mary Kay i huvet. Jag skulle ha köpt handvårdspaketet oxå hm, det är såå typiskt nu ångrar jag mig. Hejdå.

Annika sa...

Härligt med "springet". Visst känner man sig piggare när man har tränat. Speciellt om man gör det till en morgonrutin.
Ni verkar ha haft ett undderbart väder denna helg.