torsdag 22 maj 2008

Tomhänt

Vet ni, jag passerade Ikeas kassor utan att ha handlat en enda pinal!!!

Vi handlade ju en del till jobbet som vi skulle göra, men inte en enda grej åt mej själv. Ärligt talat så tyckte jag inte dom hade så mycket.. det var ju precis lika grejer som när jag var där sist och det var ju faktisk ett bra tag sen. Jag hittade iaf ingenting jag ville ha, eller så var jag helt enkelt inte på nåt shopping humör :)

Men vi va in en sväng i hund/katt affären mittemot och där hittade jag lite skoj iaf. Hittade lite "bra att ha" saker nu inför utställningen i helgen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men nu tror jag du har fatt nagot slags virus!!! IKEA tomhant???

Vi sitter pa flygplatsen och vantar, flyget ar forsenat.....

KRAMAR!!!

Annika sa...

Men, är det möjligt? DET var duktigt MÅSTE JAG SÄGA!!
Snacka om karaktär...

Ha en jättefin helg.

KRAM!!