torsdag 15 maj 2008

Väderomslag

Nä nu jäklar!! Läste på FK:s hemsida att det kanske kan bli snö i natt!!! VA?! Det kan inte vara sant.. vi hade ju sommar här förra helgen.. då kan vi ju inte få vinter igen!! Jag hoppas verkligen jag slipper se nåt vitt på marken i morgon när jag ska ut på min dagliga springtur. Jo, jag springer än :)

Idag har vi haft agility träning. Det gick jättebra, Roxie sprang genom den platta tunneln nästan helt själv men hon vill gärna att man håller upp lite så hon ser ljuset på andra sidan. Vi avslutade med en bana på 7 hinder som vi fick träna på att tänka hur vi som ledare ska springa med smidigast. Det är ju viktigt att man inte springer i vägen för hunden :)

1 kommentar:

Annika sa...

Nej, nej...snacka om deppigt!! Det får inte vara sant. NU vill ni ju verkligen inte ha snö. Det är ju sgs sommar.