onsdag 14 maj 2008

Utmaning

Blev utmanad av min syster
Teorin är att vi vänner ska lära känna varandra lite bättre.
Lägg ut detta med dina svar på din blogg, byt ut mina svar mot dina och utmana dina vänner


1. När gick du upp idag?
Idag hade jag min "vilodag" från springandet.. så jag gick upp kl 6.00

2. Diamanter eller pärlor?
Pärlor

3. Senaste filmen du såg på bio?
Oj, jag är inte ofta på bio.. minns faktiskt inte vilken film det var sist. Kanske var det "Livet efter Rosa" med E.

4. Favorit TV - program?
Jag kollar faktisk inte ofta på tv nuför tiden.. men Prison Break är ju en storfavorit.

5. Vad åt du till frukost?
En nybakad fralla med skinka, kaffe och yoghurt med musli.


6. Vad är ditt andranamn
Margareth

7. Din favoritmat?
Grillat är ju inte helt fel. Eller Ribs från Smokey Bones *mums*.. men det finns ju inte här..

8. Vilken mat gillar du inte?
Det är ganska mycket mat jag lärt mej gilla under årens lopp.. men lever kommer jag nog aldrig att lära mej äta.

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
Oj, jag lyssnar inte på någon speciell cd.. har alltid online countryradio från USA på hemma. Men min senaste cd jag handlade var Good Time med Alan Jackson.

10. Vilken bil kör du?
Chevrolet - så klart!!


11. Vilken är din Favoritmacka?
Smörgåsar gillar jag. Gärna någon hembakad med ost.

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Falska människor kan jag vara utan.

13. Vilka är dina favoritkläder?
Jag är en riktig jeans människa

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Ja, jag är ju lite tråkig på det viset.. men USA är mitt favoritland. Jag åker ingen annanstans nu för tiden.

15. Favoritklädmärke?
Har väl inget speciellt märke så där.. men gillar typ surf märken, billabong, o´neil, roxy, fox kläder. Synd bara att det är så jäkla dyrt!

16. Var vill du dra dig tillbaka?
I ett hus i USA!!

17. Favorit tid på dagen?
Hmm.. ja det är väl när man vaknar då.. då har man ju en helt ny dag framför sej

18. Var är du född?
I Falun.. men i mitt pass står det födelseort "Stora Tuna" *grrrrr*

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Sport?! Va är det för nåt?? *haha* Jag kollar på linedance... för det är väl oxå en sport?!


20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Ingen aning


21. Vem tror du skickar tillbaks först?
Ingen aning

22. Coca Cola eller Pepsi
Är löjligt förtjust i Coca Cola


23. Fotboll eller ishockey?
Av två onda ting så blir det väl hockey då

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Jag är nog mer en morgonmännika.. är sååå trött på kvällarna.

25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Hmmm.. näää

27. Vad ville du bli när du var liten?
Ambulansförare har jag velat bli, men jag fixar ju inte att se folk som blöder. Så det var inget för mej. Men jag gillar att köra fort :)


28. Bästa barndomsminnet?
Det är väl alla somrar.. med bad o sol o lek


29. Varit i Afrika?
Ja det har jag varit. Kan upplysa min syster om att hon oxå varit där!! Hon svarade nej på den här frågan.

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nää.. det har jag inte gjort.

31. Varit med om en bilolycka?
Nej

32. Favoritdag i veckan?
I love fredagar!!!


33. Favoritblommor?
Såna man inte behöver vattna *haha*

34 Favorit - snabbmatsrestaurant
Burger King o Thai mat

35 Äger du en cykel?
Ja, den står jättefint i garaget :)


36. Vem fick du senaste mailet från?
En beställningsbekräftelse från stället där jag köpt linser

37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Öh.. ingen aning

38. Läggdags?
När jag blir trött

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Allas

40. Senaste personen du delade en middag med?
Det var med min familj

41. Vad sysslar du med just nu?
Svara på frågor :) Skulle egentligen träna lite danser... men det här verkade roligare :)

42. Favoritfärg
Lite olika. Beror på vad det är för nåt. Är en ganska svart människa när det gäller kläder

43. Hur många tatueringar ?
Har 4 st... än så länge :)

44. Hur många sänder du det här mailet till?
Vet ej.

1 kommentar:

Annika sa...

Älskar listor. DET är så kul att läsa vad du skriver. Tycker som alltid att man lära känna bloggaren bakom orden bättre på det här sättet.
Rolig läsning!!