torsdag 8 maj 2008

Solsting?!

Ja, just nu tror jag nog att jag har fått nån släng av solsting... för jag funderar på att göra nåt i morgon bitti som egentligen (inte) är riktigt klokt :)

Har precis kommit hem från agilityn och det var sååå skoj. Roxie började gnälla i bilen när vi körde in på parkeringen. Helt otroligt att hon kommer ihåg, det var ju i höstas vi var där sist. Men det betyder nog att hon har positiva minnen därifrån i alla fall :) Hon var jätteduktig.. lite läskigt att springa genom den långa tunneln var det om den var böjd, men efter en stund så fixade hon det med. Annars flög hon som en "fjäril" över hela banan.

Men för att återkomma till mitt solsting.. jag har tappat bort min kondis!! Jag tänkte jag måste ut och springa och försöka leta på den igen :) Såååå min tanke är nu: I morgon bitti sätter jag klockan på 5.30!!! och springer en liten sväng innan jag åker till jobbet??!




Jag ska sova lite på saken, så får vi se..........

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å gud så jobbigt det lät, men det kan oxå vara skönt.(efteråt)
Själv ligger jag och sover då.hihi

Anonym sa...

Du är inte klok!!! Eller så är det det du är....
Ska tänka på dig om jag råkar vakna den tiden - mitt i natta *fniss*

KRAM KRAM!!!!