tisdag 2 september 2008

swiiiiich...

Alltså, vart tar tiden vägen? Jag tycker inte alls jag hinner med. Nu är det ju redan tisdag och sist jag uppdaterade var ju i fredags :)

Helgen ja, den var ganska lugn. I lördags åkte jag,mamma och syster in till stan och kollade på linedanceuppvisning sen var vi till mormor och fikade. När vi kom hem så fixade vi taco. Min syster blev kvar hos mej och vi drack lite vin sen gick vi bort en sväng till bystugan där det var kräftskiva. Vi kom precis lagomt till allsången och sånt gillar vi :) Vi blev kvar där ganska länge.. E hann då ringa och efterlysa mej flera gånger.

Söndagen blev en ganska slapp dag. Funderade ju ett tag på att åka till Dala-Järna och kolla på M när han kör dragracing. Men eftersom det gick att se allt live på datorn så tyckte jag det räckte. Så jag satt hemma i soffan istället och käka ostkrokar och kollade när M körde :)
Lena kom förbi en sväng oxå och vi bestämde lite danser som vi ska lära ut. Snart kör ju dansen igång igen. Men vi båda är väldigt dåligt uppdaterade om vad som är aktuellt och inte nu för tiden... så jag vet inte om vi blev nå klokare efter vårat möte *haha*

Igår var det dags för valpkurs igen. Diddi var jätteduktig. Vi tränade inkallning och även sitt och ligg. Hon är väldigt ivrig och tycker det är roligt att lära sej nya saker. Min lilla gottegris *haha*

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Hur får du Lilla Diddi till att ligga ?? Ibland tror jag Znappy saknar hund hjärnceller. han är 1 och har inte kommit på att ligga än . Kanske du kan visa någongång !!

Kram

Annika sa...

Låter som en busy, busy helg...Kul med allsången, SÅNT gillar jag också. Vad sjöng ni??
Och vad gott med tacos och vin...
Och sen linedance...
Håller med om att tiden flyger, lite läskigt.
KRAM!!