lördag 27 september 2008

Debut

Premiär i utställningsringen var det idag för Diddi. Hon skötte sej jättebra!


Det blev HP, BIR och BIS-R (5:a)och jag är supernöjd med hennes insats. När vi tränade lite utanför ringen så var hon ganska okoncentrerad och ville mest bara leka. Men när vi väl gick in i ringen då gick det hur bra som helst.. men det här med att stå still måste vi nog träna lite mer på *haha*



Roxie var oxå med, men endast som åskådare denna gång.. och det tyckte hon var jätteskönt.





När vi kom hem så hittade jag Diddi sovandes i hallen efter en stund.. men jag undrar om hon somnade av matthet eller av ångorna *haha*


Och i soffan hade vi ett farligt monster...



Tömde kameran på alla kort som T har knäppt idag, hittade det här.. jättefint tycker jag.


Igår var jag faktist på bio och såg Mamma Mia, den var mycket bättre än vad jag trodde. Tack Lena!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv!! Det var god cola, men nästa gång blir det smågodis.hihi

Va kul att det gick bra för er och jag tror att Diddi svimmade av ångorna, hahahha.
Kram.

Anonym sa...

Grattis till finfin debut med lillfisan! KRAM!

Maritasblogg sa...

Grattis , grattis, Och jättefina bilder. Tror inte diddi svimmande , tror hon ligger i trans !! Du vet ju hur hundar är , ju sämre det luktar dess bättre !! :-)