torsdag 4 september 2008

Veligivel

Läste precis i Maritas blogg att hon velar inför utställningen i Sundsvall. Känner ju precis samma sak. Håller oxå på att vela fram och tillbaka om hur jag ska göra..

Roxie är ju oxå väldigt liten och tanig, så är det någon ide? Sen blev hon ju attackerad i somras och efter det så är hon vääääldigt rädd och skakig av sej. Hon skakar så fort hon kommer i någon annan miljö och går med svansen mellan benen. Är det något att gå ut med i ringen?

Men jag struntar helt i hur det går utan får se det hela som en träning för Roxies skull. För hon behöver komma ut och träffa andra hundar och se att det inte är farligt.

Så nu anmäler jag oss!!

4 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Att vi är så veliga !!Jag har inte alls bestämt mig än. Det hänger också på en del praktiska saker . Fåste ha in vikarier för Daniella om jag ska åka och sen har jag idag köpt en lägenhet åt familjen ( vi har sökt fram och åter i 3 år ) vi har för stort nu, är bara 4 som bor i 203 m2. Hittat en 5 på 118m2 som funkar hcp-mässigt. Kommer bli mycket med det både tid och pengar. jag har några dagar kvar( gick ut den 7/9 va? ) Ps . har du en mail också ?? blev lite mycket som kommentar

Kram

Maritasblogg sa...

Glömde att avsluta , Hurra vad du är bra !!! Hon kommer att fixa det fint och tror att sundsvall är bra , ( gick ju kanon sist ) Kram

Anonym sa...

Det tycker jag du gör HELT rätt i!
Klart ni ska åka! Jag sitter hemma och håller tummarna :)
KRAM!

Michaela Larsson sa...

Ska bli jätte roligt att träffa er och hundarna!!
Det är en svensk domare ena dagen, så det är kanske att tänka på, han gillar verkligen "rediga" damer, men den utlänska skall tydligen gilla smått och sött!
Sköt om er så ses vi snart igen!

Kramar Michaela och pappisgänget!

(P.S Jag efterlyser bilder på Diddi, tänkte hon skulle få vara med och pryda hemsidan D.s)