fredag 26 september 2008

Friday again

Helgen närmar sej och vädret ser ut att bli sämre.. det är så typiskt. Det har ju varit sol nu i några dagar så det hade ju gärna fått varit det även i helgen.

I morgon ska jag göra utställningspremiär med Diddi. Visserligen är det bara en pytteliten valputställning på en brukshundsklubb här i närheten, men det är i alla fall lite träning. Jag har ringtränat henne lite, men hon tycker mest om att hoppa runt som en hare *skratt* så vi får se hur det går.

Vi har ju tänkt att åka hela familjen till CA nästa vår... men nu sitter jag och funderar på om vi ska åka till FL istället över jul och nyår. Det skulle vara sååå skönt att slippa all "stress" som julen innebär. Det skulle vara jätteskönt att fira en lugn julmiddag på typ "smokey bones" eller nåt *haha*.. men jag vet inte.. jag tycker jag velar om allt nu för tiden.. är nog inne i en "velålder" just nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, velåldern är det = 40 års åldern ;)

Maritasblogg sa...

Lycka till imorgon !!

Klart ni ska åka Jul och Nyår .. Det Är för Låååååångt till våren !!


// Kram Marita