söndag 21 september 2008

Söndag igen!

Sviiiich, så är det söndag kväll igen. Fattar inte att helgerna ska gå så fort!!

I fredags var vi på musikalen "Grease" i Blge. E var helt salig hela tiden, hon gillade det verkligen. Hon är mycket för sång och texter. Något jag har märkt med henne är att hon lär sej texter på nolltid! Både svenska och engelska. Undrar vad man ska göra med den begåvningen?! Kanske söka till Singa A Long *haha*



Helt otroligt, men vädret har varit toppen den här helgen. I dag satt vi ute och fikade hela eftermiddagen hos min bror och det var riktigt varmt. Härligt! Jag känner mej inte alls redo för en vinter än.. jag behöver mer sol och värme först.





2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Du ser , du som inte trodde att det skulle bli någon värme !! Du bunkrade väl upp lite och lägger undan ett lager till senare .. För den värmen vi hade i helgen kommer nog inte åter förrän nästa sommar !!

kram

Michaela Larsson sa...

Jag håller verkligen med dig angående vädret, vi har också haft en toppen helg med sol och värme! Jag hoppas på fler sånna dagar, det är för tidigt för att bli kallt och vinter nu!
Suuper fina bilder på Roxie och lille plutt (som kanske inte är så liten längre). Herregud vad hon växer och förändras!
Ska bli så roligt att träffa er i sundsvall!
Kram Michaela