torsdag 4 september 2008

Ett klick närmare....

Nu så, anmälningen till SDHK är gjord. Men jag avvaktar lite med SKK anmälan.
Herregud, det var längesen jag velade så här *haha*

Idag var jag och fixade naglarna på eftermiddagen. Fy, va trist det är att hålla på att åka dit var 3:e vecka.. men, ska man vara fin så får man lida pin.
Sen har jag tillbringat kvällen med att packa lite. Jag och några av mina dansvänner ska åka på x-ning i morgon. Så jag har försökt pussla ihop några av mina trasor och försöka få det passa ihop. Men efter några Strawberry Daiquiri så spelar det ingen roll *haha*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du ska anmäla till båda! Se det som en minisemester och perfekt träning för Roxie :)

Ah, kryssning!!!! Såååå skoj! Se till att schlurrrrpa i dig ett par Strawberry Daiquiri åt mig oxå *haha*

Kram kram!

Maritasblogg sa...

ÅH Min älsklingsdrink !! Nu lär du väl inte dricka några för mig när jag inte skickade hem någon SOL till dig från Turkland,
Rätt åt mig
Hämd ljuva hämd !!

Kram